Het belang van een goede Meta Description

meta-descriptions

Er zijn heel wat zaken van belang wanneer je hoger in Google wilt komen met je website. Tekst is een belangrijk onderdeel en het is altijd goed om waardevolle content te publiceren. Een goede meta description zorg er voor dat mensen eerder op de link klikken en zo dus je content te zien krijgen.

Facebook bedrijfspagina ‘liken’ als je eigen bedrijfspagina

Facebook bedrijfspagina liken

Wanneer je een bedrijfspagina hebt is het heel handig om op de hoogte te blijven van het nieuws op andere  bedrijfspagina’s uit jouw netwerk. Door een andere  bedrijfspagina te ‘liken’ krijg je op het beginscherm van je eigen bedrijfspagina een nieuwsoverzicht te zien. Je kunt de nieuws updates van de andere pagina’s o weer delen op …

Google reviews verzamelen

google-reviews-verzamelen

Hoe verzamel ik Google reviews voor mijn bedrijf? Dat reviews waardevol zijn voor het imago van jouw bedrijf daar zijn we het allemaal wel over eens. Maar wist je o dat reviews o behoorlijk wat invloed kunnen hebben op de vindbaarheid van jouw website in de zoekmachines? Met name de Google reviews hebben een flinke …

Je eigen Social Media strategie in 6 stappen

social media strategie bepalen

Een marketing strategie opstellen voor je social media lijkt lastig, maar is het niet. Een social media strategie is een plan voor je uitingen op social media die aansluit op je bedrijfsdoelen. Het komt er op neer dat je doelgericht berichten plaatst en niet zo maar wat doet. Lees wat een social media strategie is en hoe je in 6 stappen je eigen social media marketing plan opstelt.

Nieuwe remarketing functies Google Analytics

google-ads-remarketing-functies

Nieuwe remarketing functionaliteiten Google Analytics Vanaf 15 mei 2017 kunnen remarketing doelgroepen die in Google Analytics zijn gemaakt, automatisch gebruikmaken van de nieuwe remarketingfunctionaliteit voor verschillende apparaten die nu beschikbaar is in Google Ads en DoubleClick. Zo kun je jouw klanten bereiken via verschillende apparaten wanneer je Google Analytics-doelgroepen gebruikt. Uit onderzoek is gebleken dat …

Problemen na update Woocommerce 3.0

problemen-update-woocommerce-3

Update Woocommerce 3.0 UPDATE! 06-04-2017 Inmiddels zijn veel problemen gemeld door webwinkels na de update van Woocommerce 3.0. Zorg dat je een back-up hebt gemaakt voordat je gaat updaten! Wanneer je een webshop hebt en gebruik maakt van WordPress is de kans groot dat je gebruik maakt van Woocommerce. Sinds gisteren is er een grote …

Het gebruiken van long tail keywords

uitleg long tail keywords

Het gebruik van Long tail keywords Eigenlijk is er niet zoveel bekend over long tail keywords. Veel on marketeers vragen zich af waarom ze tijd zouden besteden aan long tail keywords waar weinig zoekverkeer op is. Waarom zou je moeite doen voor iets dat waarschijnlijk  niets oplevert. En stel dat je ze wel wilt gebruiken, …

Een bericht ‘liken’ of reageren met je Facebook pagina

blog webcare4all facebook

Regelmatig krijg ik de vraag hoe je als bedrijfspagina een bericht of een andere bedrijfspagina kunt ‘liken’. Moet je dan ingelogd zijn als pagina of als jezelf? Er zijn meerdere mogelijkheden maar we leggen de meest eenvoudige manier hier aan je uit. Op ben je standaard ingelogd als persoon en niet als pagina. Boven …

Hoi, 👋 Kunnen we je ergens mee h