SEO trajecten
Kies het traject wat past binnen jouw budget
Misschien heb je een prachtige website, maar vallen de bezoekersaantallen je tegen. Jammer, want dan levert de website je waarschijnlijk ook weinig op!
Webcare4all helpt je graag met het beter vindbaar maken van jouw website. Zodat de bezoekersaantallen stijgen en je meer omzet via je website kan genereren.
We bieden hiervoor drie verschillende trajecten aan, opgebouwd uit drie modules. De trajecten verschillen in de intensiviteit van de maandelijkse SEO werkzaamheden.
Het duurste pakket is niet per definitie het beste pakket. Welk traject voor jouw website het meest geschikt is, hangt af van meerdere factoren zoals je verzorgingsgebied, je huidige rankings in de zoekmachines en de gewenste hoeveelheid zoekwoorden waarmee je aan de slag wilt.
Ranking websites
Uit recent onderzoek blijkt dat 85% van alle websitebezoeken voortkomt uit opdrachten in zoekmachines.
Dominante zoekmachines
97% van alle internetgebruikers in Nederland gebruikt Google als zoekmachine.
Meer bezoekers
Met SEO en de juiste website komen de bezoekers vanzelf naar je toe. Organisch verkeer noemen we dat!
Resultaat gericht
Met SEO maak je gebruik van de zoekwoorden en -zinnen die jouw potentiële klanten gebruiken om jouw diensten te vinden.
342 biljoen zoekresultaten
In april 2017 zijn wereldwijd meer dan 17,5 biljoen zoekopdrachten geplaatst met als resultaat 342 biljoen zoekresultaten
Consumenten vertrouwen
Vanuit het oogpunt van een consument zijn bedrijven die het hoogste scoren in de zoekresultaten succesvol en betrouwbaar.
SEO trajecten op een rijtje
Welk SEO traject is voor jou het meest geschikt?
Welk SEO traject het beste bij jou past hang af van jouw online doelstellingen, de branche, de doelgroep en jouw online concurrentie.
Weet je niet welk traject het beste bij jou zou passen, neem dan gerust contact op en wij geven je advies.
Transparant en duidelijk
Wij werken met de beste seo tools
Voordat wij voor je aan de slag gaan, vinden wij het belangrijk dat je weet wat we allemaal gaan doen. En niet onbelangrijk: wat het jou gaat opleveren op korte termijn én op lange termijn. Geen valse beloftes, we brengen duidelijk in kaart wat onze verwachtingen zijn en zetten ons maximaal in om jouw website bovenin de zoekresultaten van de zoekmachines te krijgen.
Voordat we beginnen met het optimaliseren van jouw website maken we eerst een nulmeting. Deze gebruiken we als startpunt. Gedurende het SEO traject houden wij de voortgang bij en brengen dit in beeld a.d.h.v. uitgebreide overzichtelijke rapportages.
Zo kun je precies zien wat we hebben gedaan en wat het je heeft opgeleverd! Mooi toch?
Het begin van een SEO traject
Een succesvol SEO traject begint altijd met ‘nul’ meting. Wordt jouw website wel gevonden op de voor jouw belangrijke zoekwoorden? Op welke positie staat deze zoekwoorden in de zoekmachines en klikken potentieel klanten wel op de zoekresultaten?
Is jouw website wel in goed staat? Technisch gezien en geschikt voor mobiel? Hoeveel autoriteit heeft jouw domein eigenlijk ten opzichte van de belangrijkste concurrenten en jouw branche?
Een succesvol SEO traject brengt dit allemaal in beeld middels een nulmeting. Deze nulmeting zorgt er voor dat je inzicht krijgt in waar de grootste verbeterpunten liggen. Maar omdat wij iedere maand weer opnieuw een meting doen biedt het de mogelijkheid om gedurende het traject om de resultaten bij te houden.
Een SEO nulmeting richt zich op de volgende onderdelen. De kwaliteit van deze onderdelen is relatief. De teksten op jouw website kunnen goed zijn maar als die van de teksten van jouw concurrent beter of uitgebreider zijn dan moet er aan gewerkt worden.

Content
Hoe rankt u momenteel op uw belangrijkste zoektermen? Zijn alle content elementen ingevuld en voorzien van zoektermen? Wat is de kwaliteit van uw content? Hoe doet de concurrentie het?

Techniek
De techniek bepaalt of de zoekmachine de website goed kan lezen. Er zijn honderden aspecten die het duidelijk maken waar een pagina over gaat of welke pagina’s wel of niet relevant zijn en die dus bepalen of uw website hoger of lager rankt.

Autoriteit
Het aantal kwalitatieve en kwantitatieve links die de website gekregen heeft van andere websites. Links van websites die al een goede autoriteit hebben opgebouwd waardevoller. Ook hier is het belangrijk om te weten hou jouw site het doet t.o.v. je concurrenten.
SEO dashboard en rapportages
Om een goed beeld te krijgen van waar je staat met je website en wat de resultaten zijn van de SEO inspanningen die worden verricht werkt Webcar4all met een zeer uitgebreid SEO dashboard.
Hierin worden alle belangrijke resultaten in verwerkt. Dit dashboard dienst als basis voor tussentijdse evaluaties en de maandelijkse rapportages.
Is dit niet wat je zoekt?
Als je op zoek bent naar een andere manier om de SEO van jouw website te verbeteren, kijk dan eens naar de overige mogelijkheden om jouw website te laten optimaliseren.